Головна » 2013 » Листопад » 4 » МЕДІАПЕДАГОГИ З ФІНЛЯНДІЇ, ПОЛЬЩІ ТА ВІРМЕНІЇ ДІЛИЛИСЬ ДОСВІДОМ ШКІЛЬНОЇ МЕДІАОСВІТИ
10:35
МЕДІАПЕДАГОГИ З ФІНЛЯНДІЇ, ПОЛЬЩІ ТА ВІРМЕНІЇ ДІЛИЛИСЬ ДОСВІДОМ ШКІЛЬНОЇ МЕДІАОСВІТИ

31 жовтня - 1 листопада у Києві  пройшла Друга міжнародна науково-методична конференція «Практична медіаграмотність», участь в якій взяли 150 медіапедагогів з різних міст України. 

Організатори конференції - Академія Української преси, Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, Інститут соціальної та політичної психології Національної академії педагогічних наук України. 

Учасники конференції обговорювали впровадження медіаосвіти у навчальний процес середньої та вищої освіти, питання аудіовізуальної медіаграмотності та розвиток кіноосвіти.  Під час засідання різних секцій відбулось близько 60 презентацій – від вчителів шкіл, педагогів закладів післядипломної освіти та вишів.

У заході взяли участь освітяни з інших країн. Про систему медіаосвіти у фінській школі розповідав голова Фінської асоціації медіаосвіти Оллі Вестерінен. Агата Сотомська, представник Польського інституту кіномистецтва, презентувала унікальний проект інституту «Шкільна фільмотека», у рамках якого школам надається зібрання творів національного кінематографу з історією створення фільмів, рецензій кінокритиків і планів уроків з кіноосвіти.

Делегація вчителів  з Вірменії презентувала комп’ютерну гру для школярів, що має на меті виховання критичного мислення та ознайомлення з роботою ЗМІ.

На конференції виступив директор Інституту журналістики Володимир Різун, який відзначив, що самі журналісти мають бути зацікавлені у високій медійній культурі аудиторії. 

Медіаграмотність потрібна для того, щоб споживач міг уникати маніпуляцій у медіа та оцінити інформацію, зазначив Євген Бистрицький, виконавчий директор Міжнародного фонду «Відродження»:  «Чому фонд підтримав цю ініціативу, бо найбільш важливе для нас у цьому процесі -   критичне мислення. Ми зараз живемо в суспільстві, де обираємо емоційно, а медіаграмотність привчає до того, що потрібно вимагати  аргументів».

«Потрібно робити зміни не лише в процесі журналістської роботи, а й підвищувати медіа-IQ аудиторії, стимулювати вимогу в аудиторії до якості», - зауважив Вейн Шарп, директор програми «У-Медіа» Інтерньюз-Нетворк.

Сергій Томіленко, перший секретар НСЖУ, підкреслив, що було  б добре проводити медіаосвітні курси для чиновників: «Ми стикаємось з тим, що у чиновників дуже низький рівень медіакультури. Якщо журналіст подає іншу точку зору, протилежну до їхньої, вони називають його провокатором».

osvita.mediasapiens.ua

Переглядів: 400 | Додав: vikcentr