Головна » 2013 » Вересень » 3 » «Підсумки маркетингових досліджень у рекреаційній сфері Криму в період літнього курортного сезону 2013 року»
13:21
«Підсумки маркетингових досліджень у рекреаційній сфері Криму в період літнього курортного сезону 2013 року»
Прес-конференція під такою назвою відбулася у Міністерстві курортів й туризму АРК, яку очолив голова дирекції Асоціації курортів Криму Олександр Трофімов.
За його словами, такі дослідження здійснюються вже з 2006 року в 5 основних напрямках: ступінь задоволення споживачів відпочинком, лікуванням, харчуванням; рівень курортного сервісу; оцінка якості санаторних лікувально-оздоровчих послуг; аналіз купівельної цінності туристичного продукту; вивчення демографічних та соціально-економічних чинників на попит курортних послуг.
Маркетингові дослідження проводилися шляхом опитування й анкетування з 1 червня по 31 серпня 2013 року на залізничному вокзалі Сімферополя, а також у курортних містах та селищах на території готелів, санаторіїв, на пляжах.
Вони показали, що сучасний відпочивальник – це українець або житель Москви, Санкт-Петербурга 26-60 років, який планує свій відпочинок з родиною за тиждень чи місяць і виїздить на нього раз на рік, щоб посмажитися на пляжі й скупатися в морі. Путівку зазвичай придбано на підприємстві чи турагенстві, або через інтернет, роль якого в останні роки зросла. Неабияке місце посідає розташування бази відпочинку, близькість до моря та її вартість. Майже 79 % вже були у Криму і збираються ще раз відвідати його курорти. Цього року в республіку приїжджають люди з місячним прибутком 500-1000 доларів. Значно підвищилася доля відпочивальників, що заробляють 1000 доларів і вище на місяць. Свої гроші вони витрачають на розваги та екскурсії, купівлю фруктів.
Слід зазначити, що 57 % опитуваних підкреслили високу вартість отриманих на відпочинку послуг, хоча їх якість суттєво не змінилася.

Інформвідділ ДО «ВІКЦ»
Категорія: Круглі столи , подіумні дискусії ,семінари | Переглядів: 216 | Додав: vikcentr5203