Головна » 2013 » Вересень » 17 » У Криму підбили підсумки року без реклами тютюну
14:55
У Криму підбили підсумки року без реклами тютюну
Прес-конференція на тему «Рік без реклами тютюну: результати громадського моніторингу виконання Закону про заборону реклами, спонсорства і стимулювання продажу тютюнових виробів» відбулася в Інформаційному прес-центрі (ІРС) Сімферополя.  
На питання представників засобів масової інформації відповідали начальник Інспекції з питань захисту прав споживачів в АР Крим Олег Єгоров та прес-секретар Коаліції «Крим без тютюнового диму» Ірина Амеліна.
«Прямих порушень зазначеного закону у Криму не виявлено», - зазначила пані Ірина. Про це свідчать результати моніторингу, який проводився Коаліцією «Крим без тютюнового диму» після набуття чинності Закону України, що повністю забороняє спонсорство, благодійність та рекламу тютюнових виробів у місцях продажу (гастрономах, кіосках, супермаркетах), всі маркетингові заходи, молодіжні вечірки, під час яких безкоштовно роздають сигарети. Закон також посилює заборону реклами на ТБ, радіо, в Інтернеті та засобами зовнішньої реклами. «Та, все ж таки, цей закон виконується формально», - зазначила прес-секретар Коаліції. Тютюнові компанії з успіхом його оминають, використовуючи приховану рекламу, коли сигаретні пачки демонструються на спеціально облаштованих стендах, вітринах, монетницях. Також фіксується багато випадків реклами тютюну в Інтернеті. «У зв’язку  з цим стає очевидною необхідність внесення змін до Закону, які б заборонили викладку сигарет», - підсумувала Ірина Амеліна.
«Боротьба з рекламою тютюну триває. І ті порушники, яких ми виявляємо  сплачують чималі суми штрафів,» - зазначив Олег Єгоров. Він також підкреслив, що заборона реклами тютюну спрямована, перш за все, на захист підлітків, яких вона приваблює. На противагу цій шкідливій звичці повинні пропагуватися здоровий спосіб життя, заняття спортом та фізичною культурою.

Довідка: 16 вересня 2012 року набув чинності закон № 3778-ІV про заборону реклами, спонсорство і стимулювання продажу тютюнових виробів. З того часу в Україні заборонено не тільки реклама на радіо, телебаченні, у друкованих ЗМІ й на зовнішніх рекламних носіях, але й у мережі Інтернет, у магазинах і кіосках, а також спонсорство і стимулювання продаж тютюнових виробів.

     

 
Ганна Ковальчук,
Інформаційний відділ ДО «ВІКЦ»
Категорія: Культура | Переглядів: 550 | Додав: vikcentr5203