Про нас
  ДО "ВІКЦ" інформує  
  Історія створення та напрямки
  План роботи на місяць
  ЗМІ про нас
  Контакти
Культура
  Виставки ДО "ВІКЦ"
  Музеї
  Музика, фестивалі
  Літературна полиця
  Вісник
  Театр
  Міжрегіональна співпраця
  Освіта, молодіжний майдан
  Відомі українці
  Державні свята, знаменні дати
  Гостьова книга

               

Вісник

ДО "Всеукраїнський інформаційно-культурний центр"

 

 



Проблеми інклюзивної освіти

     Круглий стіл з проблем інклюзивної освіти в рамках програми «Євроінтеграція: кримські аспекти» відбувся 16 лютого у телестудії ДТРК «Крим». На ньому були присутні міністр освіти і науки, молоді та спорту АРК Віталіна Дзоз, завідувач Сімферопольською міською психолого-медико-педагогічною консультацією Тетяна Петлюченко, директор НВК «Школа-ліцей №3» Олена Гордієнко та представники преси.

  Інклюзивна освіта – цілком нове суспільне явище на теренах Криму. Нещодавно воно стало частиною бюджетної культури республіки, в якій проживає п’ять тисяч дітей з обмеженими можливостями. Але ніхто не замислювався над питанням, де навчаються ці діти? Вони навчаються в інтернатах, удома або взагалі не навчаються. Інклюзивна освіта – це спроба для таких дітей бути рівними своїм здоровим ровесникам. Цей особливий освітній процес передбачає різноманітні телепередачі, рекламу, навчання асистентів, батьків, котрі знаходитимуться поруч. Все це змінює ментальність людей.

   Для дітей з особливими потребами важливо, щоб їх доброзичливо прийняли «звичайні» діти, оскільки сама ідея інклюзії – це не сегрегація. Чому доброзичливо? Психологи стверджують, що серед дітей існує жорстоке конкурентне середовище, в якому часто нема місця слабким і хворим. Вони зможуть навчатися за загальноприйнятими навчальними програмами: читати, писати, малювати і, головне, спілкуватися.

   На сьогодні співпрацівники міністерства освіти та науки АРК збирають базу таких дітей з особливими потребами, котрі живуть у своїх родинах та інтернатах і бажають навчатися у звичайній школі. Це колосальна робота, що залежить не тільки від міністерства, але й від влади різного рівня. Не менш важлива підтримка зі сторони керівництва республіки.

   За словами Віталіни Дзоз, з наступного нового навчального року запускається не тільки проект інклюзивної освіти, що, до речі, зараз апробується в НВК «Школа-ліцей №3», але і дистанційної освіти в інклюзії. Цей проект розроблятиметься за безкоштовної допомоги Харківського авіаційного інституту та канадських партнерів.

   Учасники круглого столу сповнені оптимізму і покладають великі надії на проект інклюзивної освіти.


ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ
«ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ІНФОРМАЦІЙНО-КУЛЬТУРНИЙ ЦЕНТР»













Валентина Настіна

х  х  х

В мозаїці квадратів, кругів, ліній

Між пасмами в улоговині гір

Гряди відбілених фасадів іній

Розділив навпіл згин ріки Салгір.

 

Рубців від шрамів століть світлотіні

У лабіринті вулиць в унісон

З`єднують еклектику в серцевині

Міста, як під пальцями струн грифон.

 

Диску сонця золотий круговорот

Цілунком обпікає з висоти,

Струменіє флюїдами злитків сот,

Для зустрічей наводячи мости.

 

Вмістив ніжного доторку рук магніт

Сплав ритмів серця, відвертість розмов.

В дзеркалі очей відбився увесь світ,

А в перехресті двох життів – любов.

 

На тротуарі завмер вітру скальпель,

Карбує їхні силуети в скло,

З фонтану розсипає бризки крапель

На гарячого асфальту тепло.

 

Зухвальство це в спеку йому прощаю

І кидаю за подих монету.

В предтечі щастя підходжу до краю

Помосту, готуючись до злету.

 


VIKC © 2008-2010
Webmaster Rustemova Selime


free counters Rambler's Top100

Общеобразовательная школа №43 г.Симферополя Общеобразовательная школа №43 г. Симферополя
+