руглий ст≥л з проблем ≥нклюзивноњ осв≥ти в рамках програми Ђ™вро≥нтеграц≥¤: кримськ≥ аспектиї в≥дбувс¤ 16 лютого у телестуд≥њ ƒ“– Ђ римї. Ќа ньому були присутн≥ м≥н≥стр осв≥ти ≥ науки, молод≥ та спорту ј– ¬≥тал≥на ƒзоз, зав≥дувач —≥мферопольською м≥ською психолого-медико-педагог≥чною консультац≥Їю “ет¤на ѕетлюченко, директор Ќ¬ ЂЎкола-л≥цей є3ї ќлена √орд≥Їнко та представники преси.
ѕерейти
¬≥дкритт¤ клубу на 150 м≥сць у сел≥ аменоломн¤ —акського району зб≥льшило мережу заклад≥в цього типу на п≥востров≥, ¤ка нин≥ складаЇ 569, - пов≥домила м≥н≥стр культури јвтономноњ –еспубл≥ки рим јльона ѕлак≥да на прес-конференц≥њ у –еспубл≥канському ком≥тет≥ ј– з ≥нформац≥њ, присв¤чен≥й п≥дсумкам роботи м≥н≥стерства за дев`¤ть м≥с¤ц≥в нин≥шнього року.
ѕерейти
яким буде розвиток риму в найближчу чверть стол≥тт¤? « ¤кими проблемами доведетьс¤ з≥ткнутис¤ кримському сп≥втовариству? як≥ загальносв≥тов≥ ≥ рег≥ональн≥ тенденц≥њ ≥ виклики матимуть на нього вплив? ÷им питанн¤м була присв¤чена под≥умна дискус≥¤, проведена ¬сеукрањнським ≥нформац≥йно-культурним центром 23 лютого 2011 р. ѕерейти
Ќайавторитетн≥ша ≥ найстар≥ша, серед американських осв≥тн≥х проект≥в, ѕрограма м≥жнародних наукових обм≥н≥в ≥мен≥ ‘улбрайта даЇ можлив≥сть студентам ≥ науковц¤м навчатис¤ та проводити досл≥дженн¤ в ун≥верситетах —получених Ўтат≥в јмерики. ѕерейти
Ќов≥ можливост≥ б≥бл≥отечноњ д≥¤льност≥
в≥дд≥лу техн≥чноњ, природничонауковоњ та с≥льськогосподарчоњ л≥тератури римського республ≥канського закладу
Ђ”н≥версальна наукова б≥бл≥отека ≥м. ≤. я. ‘ранкаї ѕерейти
ѕрес-конференц≥¤ на тему Ђѕро п≥дготовку навчальних заклад≥в до 2010/2011 навчального рокуї ≥дбулас¤ 26 серпн¤ 2010 року у прес-центр≥ –еспубл≥канського ком≥тету ј– рим з ≥нформац≥њ. ѓњ проводили виконуючий обовТ¤зки м≥н≥стра осв≥ти та науки ј– рим ¬≥тал≥на ƒзос та перший заступник м≥н≥стра осв≥ти та науки ј– рим ¬олодимир аврайський. ѕерейти
ћ≥ст м≥ж ≥стор≥Їю та сучасн≥стю . Ќ≥мецька мова на перервах Ц дл¤ спец≥ал≥зованоњ школи є24 з поглибленим вивченн¤м н≥мецькоњ не новина. «аклад не один раз приймав у своњх ст≥нах гостей та партнер≥в з пров≥дноњ крањни «ах≥дноњ ™вропи, а також посилав до нењ на стажуванн¤ та навчанн¤ своњх вихованц≥в. ѕерейти
Ђ“увгъан тилим! √узель тилим! ене яша!ї
(Ђ–≥дна мова! —п≥вуча мова! ∆иви завжди!ї) . «олотий напис Ђ“увгъан тилим! √узель тилим! ене яша!ї (Ђ–≥дна мова! —п≥вуча мова! ∆иви завжди!ї) побачили гост≥, ¤к≥ прийшли до римськотатарського академ≥чного музично-драматичного театру на л≥тературно-художню композиц≥ю, присв¤чену ƒню р≥дноњ мови. ѕерейти
јЅ≤“”–≤™Ќ“јћ
“авр≥йського нац≥онального ун≥верситету ≥м. ¬.≤. ¬ернадського
Ќа сьогодн≥шн≥й день “авр≥йський нац≥ональний ун≥верситет ≥м. ¬.≤. ¬ернадського розпочав масштабну програму сп≥впрац≥ з аб≥тур≥Їнтами. «апланована ц≥ла система заход≥в, метою ¤ких Ї ознайомленн¤ учн≥в-старшокласник≥в з навчально-виховною базою ун≥верситету та залученн¤ до сп≥впрац≥. ” межах ц≥Їњ програми проводитьс¤ призова в≥кторина п≥д назвою Уўо ти знаЇш про “Ќ”?Ф:
1. оли було створено “авр≥йський нац≥ональний ун≥верситет?
2. як називавс¤ навчальний заклад у р≥зн≥ пер≥оди становленн¤ та розвитку?
3. оли навчальний заклад отримав статус ун≥верситету?
4. ” ¤кому роц≥ ун≥верситет отримав статус нац≥онального?
5. ўо ви знаЇте про першого ректора ун≥верситету?
6. ’то з Ќобел≥вських лауреат≥в працював у “авр≥йському ун≥верситет≥?
7. Ќазв≥ть ≥мена в≥домих вчених, що сьогодн≥ працюють у “авр≥йському нац≥ональному ун≥верситет≥.
8. ’то з великих вчених Ї випускниками “Ќ”?
9. ўо ви знаЇте про засновник≥в Ѕотан≥чного саду ун≥верситету?
10. як≥ музењ ≥снують при навчальному заклад≥ ≥ що ви про них знаЇте?
11. ўо ви знаЇте про долю ун≥верситету в≥д час ¬еликоњ ¬≥тчизн¤ноњ в≥йни?
12. —к≥льки факультет≥в ≥снувало при в≥дкритт≥ “авр≥йського ун≥верситету ≥ ск≥льки њх нараховуЇтьс¤ сьогодн≥?
13. який факультет Ї УнаймолодшимФ?
14. як≥ факультети “авр≥йського ун≥верситету стали самост≥йними навчальними закладами —≥мферопол¤?
¬≥дпов≥д≥ на питанн¤ просимо надсилати до 7 березн¤ за електронною адресою: library@crimea.edu
Ќагородженн¤ переможц≥в ц≥нними призами в≥дбудетьс¤ 14 березн¤ 2009 року у “авр≥йському нац≥ональному ун≥верситет≥ ≥м. ¬.≤. ¬ернадського п≥д час проведенн¤ ƒн¤ в≥дчинених дверей.
„итальн≥ зали Ќауковоњ б≥бл≥отеки “авр≥йського нац≥онального ун≥верситету до ваших послуг. «апрошуЇмо ¬ас до сп≥впрац≥.
ќголошенн¤!
Ўановн≥ учн≥! “авр≥йський нац≥ональний ун≥верситет ≥м. ¬.≤. ¬ернадського оголошуЇ про початок програми сп≥впрац≥ з аб≥тур≥Їнтами. «г≥дно з нею учн≥ старших клас≥в середн≥х загальноосв≥тн≥х шк≥л можуть на правах студент≥в користуватис¤ багатими ресурсами Ќауковоњ б≥бл≥отеки “Ќ” Ц фондами трьох читальних зал≥в ун≥верситету, книгосховища та електронноњ б≥бл≥отеки. «адл¤ цього необх≥дно звернутис¤ до 138 аудитор≥њ корпусу ј, маючи при соб≥ паспорт або св≥доцтво про народженн¤.
« повагою, Ќаукова б≥бл≥отека “Ќ”
” риму 170 шк≥л охопить проект еколог≥чноњ осв≥ти
як в≥дзначили партнери проекту на п≥востров≥ - римська республ≥канська асоц≥ац≥¤ "≈колог≥¤ ≥ св≥т", в цих школах в рамках проекту будуть зад≥¤но близько 500 вчител≥в ≥ 170 директор≥в ≥ представник≥в шк≥льних адм≥н≥страц≥й.
ѕроект "ќсв≥та дл¤ ст≥йкого розвитку у д≥њ" реал≥зуЇтьс¤ в 2010-2012 роках. ¬≥н направлений на передачу вчител¤м м≥жнародного досв≥ду - методолог≥њ ≥ технолог≥њ навчанн¤ школ¤р≥в ум≥нню будувати власне житт¤ ≥ житт¤ с≥м'њ з врахуванн¤м еколог≥чно прийн¤тних навик≥в.
” рамках проекту плануЇтьс¤ розробка навчальних матер≥ал≥в дл¤ 3-9 клас≥в та њх впровадженн¤ на факультативних зан¤тт¤х ≥ у гуртках. “акож передбачено виданн¤ ≥ безкоштовне поширенн¤ 50 тис. п≥дручник≥в ≥ пос≥бник≥в дл¤ вчител≥в, створенн¤ пер≥одичного методичного журналу ≥ поширенн¤ ≥нформац≥њ через спец≥альний сайт в мереж≥ ≤нтернет. р≥м того, нам≥чено проведенн¤ круглих стол≥в, сем≥нар≥в ≥ конференц≥й.
ѕроект "ќсв≥та дл¤ ст≥йкого розвитку у д≥њ" реал≥зуЇтьс¤ доброд≥йною орган≥зац≥Їю "¬чител¤ за демократ≥ю ≥ партнерство" (”крањна) ≥ "√лобальним планом д≥й" (Ўвец≥¤) за п≥дтримки јгентства м≥жнародного розвитку Ўвец≥њ (SIDA).
ќсновним рег≥оном реал≥зац≥њ проекту Ї рим. ¬≥н виконуЇтьс¤ також в семи област¤х ”крањни - „еркаськ≥й, ’арк≥вськ≥й, ћиколањвськ≥й, ∆итомирськ≥й, ињвськ≥й, “ерноп≥льськ≥й та ƒонецьк≥й.
|